Midterm feedback

Midterm feedback

by Olivier Lévêque -
Number of replies: 2

Bonjour,

Donc pour faire suite à ce que je vous ai dit cet après-midi, je vous confirme que la séance de consultation des copies du midterm aura lieu jeudi 7 décembre, de 12h à 13h30, en salle BC 229.

D'autre part, si vous désirez obtenir un feedback plus détaillé concernant l'exercice 19, qui était plus difficile, merci d'avance de remplir le formulaire mentionné dans le mail que je vous transmets ci-dessous.

Meilleures salutations et bon week-end!

Olivier

***

Dear Students,

We are excited to announce that the CS-119(h) teaching team, in collaboration with the ML4EDlab, is studying how to provide you with better feedback to improve and advance your programming skills (project HREC 017-2023).

We invite you to participate in this unique opportunity by registering here.

Upon your registration and based on one of the programming tasks in your midterm, we will share two variants of personalized feedback with you and ask you to evaluate them through a short online survey.

Your participation is entirely voluntary, yet it promises to be incredibly beneficial to self-evaluate your current progress and guide you in further improving your programming skills.

We look forward to your involvement and contributions.

Best regards,
The CS-119(h) teaching team and the ML4EDlab.




In reply to Olivier Lévêque

Re: Midterm feedback

by Olivier Lévêque -
Bonjour,

Juste un petit rappel concernant une partie du mail ci-dessous: si vous êtes intéressés à un feedback détaillé sur un exercice de programmation, merci de vous inscrire ici.

Meilleures salutations et bonne après-midi sous la neige!

Olivier
In reply to Olivier Lévêque

Re: Midterm feedback

by Olivier Lévêque -
Bonjour,

Voici juste un petit rappel de la part des personnes qui mènent l'étude sur le feedback des exos de programmation du midterm:

"Those who registered can now access their feedback using https://ml4ed-apps.epfl.ch/ml4ed_survey."

Ca ne devrait pas vous prendre plus de 5 minutes!

Bonne soirée à vous et a à vendredi,
Olivier