Q&A Exam -- schedule

Q&A Exam -- schedule

by Léo Navarro Chafloque -
Number of replies: 0

Bonjour à tous!

Tout d'abord je tiens à m'excuser d'avoir initialement prévu la Q&A le jour de l'examen -- ce n'était pas mon intention, j'ai fais une erreur dans mon calendrier qui a mené à cette confusion.

J'annonce donc une séance de réponse aux questions où je serai présent le mercredi 10 juin à de 13h à 15h en CM 0 13.

De plus, Pr. Monin va aussi mener une séance de réponses aux questions le vendredi 12 juin, qu'il annoncera plus en détails dans quelques jours.

N'hésitez pas à utilisez ces séances pour nous poser des questions ainsi que l'ED forum durant la période de révision.

Bonnes révision!

Léo

--------------

Hello, everyone!

First of all, I’d like to apologize for initially scheduling the Q&A on the day of the exam—that wasn’t my intention; I made a mistake in my calendar that led to this confusion.

I’m therefore announcing a Q&A session that I’ll be attending on Wednesday, June 10, from 1:00 PM to 3:00 PM in CM 0 13.

In addition, Prof. Monin will also hold a Q&A session on Friday, June 12; he will provide more details in a few days.

Please feel free to use these sessions to ask us questions, as well as the ED forum, during the review period.

Good luck with your studying!

Léo